مقدمه

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تیم فروشگاه بینا بوده و  در این راستا تلاش میکنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه بینا در زمینه فروش اینترنتی محصولات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی بینا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه بینا اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ اینترنتی بینا استفاده می کنید و یا خرید خود را در سایت ثبت می کنید  این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه بینا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها،  امکان دارد تیم بینا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه انتشارات را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی بینا  تنها از طریق شماره تماس و آدرس پست الکترونیکی قید شده در پایین همین صفحه با مشتریان و کاربران در ارتباط است .

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

قبل از ارسال کالا:

در صورت انصراف از دریافت محصولات سفارش داده شده پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.
بعد از ارسال کالا:
1-چنانچه مشتری پس از دریافت مرسوله متوجه شود اشتباهی در ارسال رخ داده و مرسوله دریافتی با آنچه که سفارش داده شده متفاوت است بلافاصله باید مراتب را به فروشگاه اینترنتی بینا از طریق شماره ثبت شده در پایین همین صفحه اطلاع دهید . در این صورت مرسوله با هزینه فروشگاه عودت داده شده و محصول سفارش داده شده مجدد برای مشتری ارسال خواهد شد.

2-اگر مشتری پس از دریافت مرسوله متوجه شود در ثبت کالا مورد نظر دچار اشتباه شده در این صورت با بینا تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهد در این صورت باید کالا دریافتی به فروشگاه بازگردانده شده تا کالا مورد تقاضا برای مشتری ارسال شود در این مورد هزینه ارسال و دریافت کالا بر عهده مشتری خواهد بود

3-وجود اشکال فنی در کالا دریافتی .چنانچه پس از دریافت محصول مورد نظر مشتری متوجه اشکال فنی در محصول شود (اشکال فنی شامل :کار نکردن محصول,آسیب فیزیکی و…) پس از اطلاع مراتب به فروشگاه محصول را برگردانده تا محصولی سالم مجدد ارسال گردد در این صورت همه هزینه دریافت و ارسال کالا بر عهده فروشگاه بینا خواهد بود.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

تیم فروشگاه اینترنتی بینا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .لذا از مشتریان خواسته می شود در تحویل کالا از شرکت های حمل نقل (پست،پیک،باربری…)نهایت دقت را اعمال نمایند.

در مورد آسیب های ناشی از حمل و نقل هیچ گونه مسولیتی بر عهده فروشگاه بینا نخواهد بود.

تلفن فروش : 02177169663

مشاوره : 09124768603

ایمیل : info@binastore.ir